De eerste dagen! - Reisverslag uit Aluthgama, Sri Lanka van Jevan Nanninga - WaarBenJij.nu De eerste dagen! - Reisverslag uit Aluthgama, Sri Lanka van Jevan Nanninga - WaarBenJij.nu

De eerste dagen!

Door: Jevan Nanninga

Blijf op de hoogte en volg Jevan

07 Oktober 2015 | Sri Lanka, Aluthgama

Ayubowan,

We zijn alweer 4 dagen verder en hebben veel gezien.
Zijn een dag naar het strand geweest met hoge golven heel mooi om te zien.

Begin van de week zijn we met de bus door Sri Lanka gegaan en Siri heeft ons veel mooie plekken laten zien.

Vandaag zijn we 3 uren wezen varen hier op de rivier. Hebben krokodillen, ijsvogels, vleermuizen en een varaan gezien. Verder héél veel natuur! Prachtig al die palmbomen.

Vanmiddag zijn we naar een houtbewerking zaak geweest waar alles met de hand wordt gemaakt. Erg kunstig om te zien!
Verder zijn we de stad in geweest hebben we hoeden gescoord en de dames hebben een jurk!

Morgen gaan we weer met de bus om zo nog meer van de cultuur en de bevolking te zien!

Verder hopen we vanaf zaterdag een vijf daagse trip te maken. Om op safari te gaan, de theeplantages te bekijken, de sigaria berg te beklimmen en te bekijken, de tempel in Kandy te bezichtigen en naar de olifantenfarm te gaan! Veel dingen om naar uit te kijken!

Owja.... en worden hier goed bedient! Elke morgen een heerlijk ontbijt en elke avond worden we verrast met een maaltijd uit de srilankaanse keuken. (jaja, zelf ik eet het!) :)

Veel leesplezier en tot snel!

• 07 Oktober 2015 - 18:43

Fam Brand:

Hallo Jevan en Jenneke en de rest van de fam,
    Zo de lezen vermaken jullie je daar best.
    Leuk om wat van jullie belevenissen mee te kunnen genieten ook door de foto's.
    Geniet ervan.
    Groetjes Hendrik,Klaasje,Klaas ,Hendrik Jan en Marius.

• 07 Oktober 2015 - 19:10

Fam Koekoek:

Hallo jullie daar,

Ziet er echt geweldig uit, mooie foto's gemaakt en zo te zien een lekkere tempratuur...
    Je valt helemaal niet op Jevan, ik vroeg me bij die ene foto waar je bij had staan even bij kletsen
    wel af waar jouw jurk was....:P
    Veel plezier op jullie safari.

liefs uit Hoogeveen.

• 08 Oktober 2015 - 11:14

Martine:

Hoii!!

Wat een prachtige foto's. Leuk om zo een beeld bij de verhalen te hebben! Jullie zijn nog druk dus de komende tijd.. Geniet ervan!

De kinderen zijn erg onder de indruk dat jullie krokodillen hebben gezien! jullie zijn bij deze vet cool! ;) Oh en Jevan!respect dat je lekker mee eet :) wie had dat ooit gedacht..

we kijken uit naar de rest van de verhalen!

liefs xx ons