Zoektocht - Reisverslag uit Aluthgama, Sri Lanka van Jevan Nanninga - WaarBenJij.nu Zoektocht - Reisverslag uit Aluthgama, Sri Lanka van Jevan Nanninga - WaarBenJij.nu

Zoektocht

Door: Jevan Nanninga

Blijf op de hoogte en volg Jevan

10 Oktober 2015 | Sri Lanka, Aluthgama

Hallo allemaal,

Hier even een kleine update over mijn zoektocht.
Ik snap dat jullie allemaal erg nieuwsgierig zijn en dat mag ook.
Maar ik kan en wil hier niet al teveel over kwijt…

Om te beginnen zijn wij een aantal dagen opzoek geweest, dit waren lange, vermoeiende dagen.
Erg spannend om de eerste stap te zetten, niet wetende wat je kunt verwachten.
Van veel dingen heb ik nu een beeld en zijn er een aantal raadsels opgelost ook hebben goede aanknopingspunten gevonden waar we ook zeker mee verder konden/kunnen,
maar er zijn nog zoveel vragen en dingen waar ik misschien nooit geen antwoord op ga krijgen.
Het ene moment ben je blij en heb je hoop en nog geen uur later krijg je andere informatie en weet je het allemaal niet meer.
De gedachten gaan alle kanten op.. heel lastig allemaal!
Maar ben blij met hoe het nu allemaal is gegaan en ben zeker een stapje dichterbij mijn ‘roots’ gekomen.
Erg mooi om te zien hoe gastvrij al deze mensen zijn, kunnen wij zeker nog iets van leren.. stoelen, thee, koekjes, fruit alles wordt voor je uit de kast gehaald!

We gaan zeker verder met het zoeken, maar voor nu eerst even rust en lekker genieten (wat we alleen maar doen!)
Ik ben zeker blij dat ik hier heen gegaan ben ook vanwege het land, het is niet te beseffen dat ik hier had kunnen wonen.
Verder heb ik veel steun van diegenen die met mij mee zijn! Heel erg fijn!

De eerste week zit er alweer op….. Wat gaat het snellll!!

(voor meer foto's, klik je links op 'foto's')
Tot ziens.

  • 11 Oktober 2015 - 11:47

    Margriet Put:

    Hoi Familie Nanninga

    Mooi om te zien en te lezen van jullie belevenissen daar!
    Sterkte Jevan om alles een plek te geven
    en geniet daar!
    grt

  • 11 Oktober 2015 - 13:12

    Trijntje:

    Lieve familie. Wat fijn dat jullie met elkaar dit zo mogen beleven en meemaken. Fijn dat we er in mogen delen. Een lieve groet .

  • 11 Oktober 2015 - 18:52

    Albert:

    Mooi land he... Heb je lokale hulp bij het zoeken??

  • 14 Oktober 2015 - 15:22

    Marcel En Willemijn Slendebroek:

    Wat bijzonder dat jullie daar mogen zijn. Heel mooi om ze toch nog wat mee te krijgen van jullie belevenissen. (achter/naaste) buren heel veel succes en sterkte in alles!
    Groetjes de buren

  • 18 Oktober 2015 - 12:26

    Anneke :

    Hallo lieve familie,
    het lijkt me allemaal heel indrukwekkend. De confrontatie met de heel andere cultuur waar de familie van Jevan vandaan komt. Bijzonder dat jullie dit zo samen doen. Lijkt me heel fijn. Nog een hele goede tijd daar en sterkte met alles een plek geven,
    Liefs, Anneke

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jevan

Actief sinds 28 Sept. 2015
Verslag gelezen: 825
Totaal aantal bezoekers 7669

Voorgaande reizen:

02 Oktober 2015 - 23 Oktober 2015

Rootsreis

Landen bezocht: