Aankomst - Reisverslag uit Aluthgama, Sri Lanka van Jevan Nanninga - WaarBenJij.nu Aankomst - Reisverslag uit Aluthgama, Sri Lanka van Jevan Nanninga - WaarBenJij.nu

Aankomst

Door: Jevan Nanninga

Blijf op de hoogte en volg Jevan

03 Oktober 2015 | Sri Lanka, Aluthgama

Hallowtjes,

Na een hele lange reis hier een update vanuit het warme/mooie Sri Lanka.

Na een lange vliegreis van meer dan 12 uur en een tussenstop op Dubai zijn we veilig aangekomen in de hoofdstad Colombo.

Toen we de eindelijk onze koffers op de band zagen aankomen waren we compleet en stond Siri (de man die ons helpt met zoeken & waar wij de komende 3 weken verblijven) ons al op te wachten.

Na een reis van ruim een uur met zijn bus zijn we aangekomen bij zijn guesthouse in Aluthgama. Zover we het land tot nu toe hebben gezien is het hier prachtig!!
.... En dan onze kamer en het uitzicht, hier vermaken wij ons de komende 3 weken wel!

Na meer dan 24 op te zijn geweest en alle indrukken die we nu al hebben opgedaan gaan we nu eerst even bijkomen!
Tot de volgende keer!

Veel liefs van ons allemaal.

• 04 Oktober 2015 - 17:15

Trijntje:

Wat fijn om te lezen dat jullie veilig zijn aangekomen.

• 04 Oktober 2015 - 20:23

Klaas En Henrianne:

veel succes daar he toppers

• 05 Oktober 2015 - 09:13

Anna-Marie Grapendaal:

We gaan jullie volgen!! Gaaf hoor.