De laatste week! - Reisverslag uit Alutgama, Sri Lanka van Jevan Nanninga - WaarBenJij.nu De laatste week! - Reisverslag uit Alutgama, Sri Lanka van Jevan Nanninga - WaarBenJij.nu

De laatste week!

Door: Jevan Nanninga

Blijf op de hoogte en volg Jevan

22 Oktober 2015 | Sri Lanka, Alutgama

Hallo,

Nog even een blogje voordat we morgen weer vertrekken.

Deze week een rustige week gehad.
Dinsdag zijn we naar het ziekenhuis in Gampaha geweest waar ik geboren ben.
Om te kijken hoe het eruit zag en of er evt. nog informatie was.
Maar na aankomst bleek dat het ziekenhuis er niet meer was, deze is verwoest en nu staat er een bloedbank dus daar was geen informatie meer te halen.
Na verder in de stad te hebben rondgevraagd met de foto’s die we mee hadden van het ziekenhuis 23 jaar geleden wist iemand ons door te sturen naar een oude man die daar arts is geweest.
Na een gesprekje kwamen we er achter dat dus alle documenten er ook niet meer zijn, hij heeft ons doorverwezen naar een vrouw die destijds daar zuster is geweest misschien dat zij meer wist!?
Ook zij heeft ons doorverwezen naar een vrouw die toen de tijd een kind heeft afgestaan, dus vol goede hoop weer op weg naar het volgende adres…. maar ook dat mocht niets opleveren!

Na alles wat we hier hebben mogen zien en hebben mogen meemaken kunnen we toch zeggen dat we een onvergetelijke reis hebben gehad!
Wel heb ik de vrouw van mijn papieren gevonden, maar wat dus niet mijn echte moeder blijkt te zijn.
Je hebt nu wel een gezicht bij de foto’s die ik heb.
Heel apart allemaal!
Zoveel belevenissen, vragen, hoop en tegenslagen.. maar het is het allemaal waard geweest!
Wat een bijzonder land, zo gastvrij en behulpzaam!!

De laatste dagen zijn we nog even de stad in geweest en lekker uitgewaaid op het strand.

Morgen hopen we weer op Nederlandse bodem te staan!
Groetjes.

• 22 Oktober 2015 - 23:19

Margriet:

Bedankt dat we mee mochten lezen van jullie reis!
    we hopen dat je je roots een beetje hebt leren kennen
    veilige terug reis toe gewenst met zn allen
    grtn
    Margriet Put

• 26 Oktober 2015 - 14:01

Kathinka:

Hallo Jevan, hartstikke leuk om je verhalen te lezen en je foto's te zien ! Bedankt!
    groetjes
    Kathinka